Thursday evening.

Well well.
Another day gone. Jag är ensam också. Emelie är på avslutningsmiddag idag, och kommer inte hem förän inatt någon gång, eller efter ett iallafall? Det slutar då. OCH. Jag hade tänkt mig försöka vara vaken tills dess. Vet inte hur det ska gå, för jag är tröttare än nånsin denna vecka. x) Men ah. Jag ska försöka.

Så här ser resten av min torsdagskväll ut.

- Promenad [done]
- Mikrovärmtkaffe att mysa med framför datorn...
- .. eller eventuellt Notting Hill. Började kolla den i tisdags, men hann inte klart.
- Leka med mössen. Ja, mössen.
- Käka upp mina nötter.
- Värma lite mer kaffe i mikron.
- Hmmm... kanske till och med ta ett bad! Yes, de har badkar här, det har vi inte hemma så. Bäst att passa på. :)
Sen får hon f*n komma hem, annars somnar jag?

Yepp, och som ni vet. Så är jag inte särskilt bra på att hålla dessa 'listor' jag envisas med att skriva förjämnan.
Så troligen blir det bara mikrovärmt kaffe och sova soffan.

Den som är vaken får se.

Kommentarer

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test