Och så har vi ju julslatten..


Idag läste vi alkohollagen i skolan. Eller vi började med alkoholens historia osv, och imorrn blir det alkohollagen.
Men vi skulle iallafall jobba i grupper idag och sedan redovisa lite om alkoholens historia, traditioner som förknippas med alkohol, våra tankar osv.
Och ja.... det gick väl bra. xD

Micka började läsa och skulle läsa om våra traditioner tex
Micka: midsommarafton så har vi midsommarsnappsen.
Och på julen har vi julsl(atten).... julsnappsen!


Och där brast det för mig! Jag började asgarva och skrattade hela redovisningen. Och ju mer jag försökte sluta skratta desto värre blev det ju! Shit, vad jag skämdes. Men kunde inte hjälpa det!

Och det är väl egentligen ett insiderskämt i klassen. Eftersom Karin och en viss anledning kallas slatten. Så blev det extra roligt! För sånna med låg humor som jag...

Kommentarer
Namn: Memmie

HAHAHAH spottade precis ut te över golvet! XD

2008-12-15 @ 19:41:21
Din blogg/Hemsida: http://kawokaw.blogg.se/

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test