Jennies top ten lista.

Jennies inte alls ytliga top ten lista. Enjoy.  Klicka bilderna och döm själva. :)


#1. Pete Doherty. Sommaren 06 var min älsklingssommar! Pampas, hultsfredsfestivalen. ♥ Denna man, bortsett från alla droger, är ett geni! Hans musik, hans musikaliska talang är oslagbar. Men iofs, utan drogerna, vem hade Pete varit? Äh, jag kommer alltid ha en mayor crush on him.

#2. Johnny Depp. Egentligen behöver jag inte säga mera. Det är Johnny Depp vi snackar om.

#3. "Johnny". Läs föregående inlägg.

#4. Benji Madden. Sen åttonde eller nionde klass (?) har han varit fastprintad i mitt huvud. Wonderful voice, wonderful guitarskills, and yeah wonderful to look at. Sen blir man löjligt förälskad i hans berättelser om hans barndom. Man vill bara krama om. Men gitarren gör mycket och mera.

#5. Gackt. Look at him?! Musiker från Japan. Otrolig röst - så djup och hot hot hot. Dessutom är han hyffsad skådis också. Och klär i tighta skinnbrallor och sängkammarlook. Rawr.
#6. hide. ♥

#7. Jim Sturgess. Micka vet vad jag snackar om. Eller... hon har väl mest hört mig snacka om honom. Tror inte hon håller med. x) Kolla på 21 så vet ni vad jag menar! Han är bra skådis och snygg! Dessutom är han grym på att sjunga!

#8. Kaoru. Gitarrist i Diru. Duktig sådan! Solglasögon, bockskägg, svarthårig och .. awsome body. Skillad och snygg på scen.

#9. James Dean. Han får mig att kolla på 50-talsfilmer. Och enda anledningen att gilla filmen Ondskan då hans namn nämns. Dessutom fyller vi år på samma dag!

#10. Kurt Cobain. Rösten, gitarren. Aw.

Kommentarer

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test