Alkohol är ett nervgift.



Jo, man tackar Om man tycker att vi som läser om alkohol, alkoholens påverkan, sjukdomar man kan få osv osv borde veta bättre. Men nej, inte jag.

Den här dagen ligger på samma skala som dagen efter min 19-årsdag. Och är absolut ingenting jag vill uppleva igen. Natten och morgonen har varit ett helvete. Det tog mig en evighet att komma hem inatt, eftersom jag fick stanna i varannan buske. Väl hemma så gick jag och lade mig. Men klev upp runt 5 gånger för att låsa in mig på toa och kräkas. Även om det inte fanns nånting kvar, bara brände i halsen, och magen krampade.

Så min hals känns helt förstörd. När mamma ringde imorse kunde jag knappt prata pga halsen. Så jag gick mellan sängen och badrummet hela tiden. Men tillslut lyckades jag somna riktigt, och nu mår jag något bättre. Fortfarande väldigt klen. Men mycket bättre! Legat i ett hörn i soffan hela dagen typ med filten runt mig.
Och jag blir så arg på mig själv! Visst, det händer alla ibland, men måste man dricka så mycket?! Äsch, jag kan bara skylla mig själv.

Vill bara hem nu, och sova i min säng. Men är jäkligt glad att det var imorrn och inte idag jag skulle åka hem! Har inte paclat än heller... men det kommer, det kommer..


Kommentarer

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test