Last day at work!

Heej, friends and people.
Biblioteket. Idag är det fredag, äntligen! Även om det inte känns så, jag glömmer bort det hela tiden och måste påminna mig om att det verkligen är fredag. x) Och vet ni vad!? Idag är min sista dag på jobbet!! Eller, egentligen inte, jag jobbar imorrn med men kort dag. xP Och det är bra antar jag? :D Fast jag kommer sakna det tror jag. It has its moments, you know. Så lite tråkigt är det. Men skönt på samma gång!
Sen är jag ledig en vecka innan jag börjar skolan! Spännande. Flyttar på torsdag eller fredag till veckan. Det beror på när mamma kan köra med mig dit ner. Kan inte släpa alla mina grejer på tåget, skulle inte orka det. Men det blir i slutet på nästa vecka.
Och My flyttar idag? :/ Hann ju inte säga hejdå. Nu bar det väl inget Adjö direkt, vi kommer ju ses igen så. Jul kanske? xD Eller My, ska du hem på mârten?! :D




Sen jag år nötter igår kliar min mage....! Why?


Kommentarer

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test