Flyttpack!

Det var svårare att koncentrera sig än vad jag trodde det skulle vara. Håller på att flyttpackar nu. Oh jeezes, det tar tid. x) Inte det att jag har mycket att packa utan bara att jag är så långsam!

- Jag började med att sortera/vika kläderna. Efter vart femte plagg kom det ett jag inte visste om jag skulle ha kvar. Ni vet, den kanske jag vill ha sen, snart passar den, den var faktiskt rätt dyr, etc etc. Tar evigheter! Så jag lämnade några kläder i garderoben och resten på sängen och väntar på mami. x)

- Så jag gick ner istället och började packa IKEA grejorna i kartonger. Men väl nere på nerevåningen fanns mycket roligare saker att göra. Tex. nya cosmopolitan och choklad.

- Så gick upp igen istället för att kolla vilka böcker jag vill ha med och kommer läsa, och vilka som kan vara kvar här. Aah, dålig låt på datorn, måste byta. Nej, inte den heller - byta byta byta. Visst ja, ska bara kolla mailen först, sen bloggen.. . sen bilddagboken, myspace osv osv.

- Gick ner. Hämtade posten. Well, jag sätter på kaffe så länge, käkar lite bullar och väntar på mamma. Så kanske jag får tummen ur och orkar göra nånting vettigt idag.

 ... men... Beverly Hills DVD'n tycks ropa på mig från hyllan?..

Kommentarer
Namn: My

Det är skönt när det väl är gjort, jag lovar! Sen ska du packa upp det också:p



Som svar på din fråga, Jag vet inte än, det är inte helt omöjligt att jag kommer hem till marten, beror lite på vad som händer här..

Lycka till med flytten!

2008-08-26 @ 17:03:07

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test