Death Note !!

Yes yes yes!
Idag fick jag mina böcker! :D
Beställde böcker förra veckan från Science fiction bokhandeln i stockholm. Gissa vad jag beställde då? MOHAHA. Death Note (A). Sett första filmen, så ville läsa serien eftersom så många snackar om den. Det är bara det att jag inte alls läser manga osv över huvud taget. x) Så det blir nytt, haha. Men det här ska nog bli bra!

Köpte de två första delarna. Eftersom jag inte bara ville beställa en del, ifall jag tycker den är bra och läser ut snabbt. Dyrt med frakt också om jag måste skicka efter en och en. Inte heller ville jag beställa fler än två om jag inte alls gillar dem. Men som sagt - det blir nog bra.
Nu ska jag lääääääääääääsa. Baklänges. ;)


Ville beställa den andra filmen egentligen , gillade den första som fasen!, men den var tillfälligt slut. Sen 17 mars.........




Kommentarer

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test