Susan Boyle!


Jag har läst i tidningarna om denna Susan Boyle som var med i Brittiska Talang, men aldrig lagt ner någon större energi på att ta reda på mer och varför det blev en sån uppståndelse. Tydligen skulle hon vara jätteful (vad det nu innebär?) men ha en otrolig röst! Och att folk började gråta av att lyssna på hennes sång...
... men nu idag kom jag, mamma och pappa på att vi borde ta reda på hur hon verkligen lät och såg ut. Så letade upp klippet på youtube.. och mhmm... jag grät! Haha, både jag och mamma började snyfta och torka tårar. x) Inte för att rösten var fin (vilken den givetvis var!), men att hon som 47åring kan få uppleva sin dröm att få sjunga, och sedan hur jävla trångsynta vi är.
Först blev hon dissad direkt och folk himlade med ögonen åt henne när hon sa att hon ville bli en riktig sångerska - pga sitt utseende! Folk tittade på henne och började direkt skratta och göra henne till åtlöje. Jag ska inte säga att jag inte heller höjde på ögonbrynen. Men sen när hon tog ton då började publiken jubla och heja som bara den..!
Lite sjukt är det faktiskt.. men det verkar vara så vi funkar?

Aa, det var inte det jag ville få ut av det här.. det jag ville förmedla med detta korta, lilla inlägg var att lyssna och se själva, om ni inte gjort det! :D Filmen kunde man tyvärr inte lägga in här, men länka kan man. :)

Kommentarer
Namn: Anonym

Helt otroligt, hon sjunger som dom gör i dom bra disney filmerna! :)

2009-05-04 @ 16:04:23

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test