Födelsedag!


Min mamma fyllde år igår. ♥ Grattis!
Så idag fick hon min present! Och jag tror hon blev riktigt glad!
Har bokat två biljetter till Ladies Night i Karlstad den 19 september!! Åker med Torsbybuss - dock tror jag inte middagen ingick. =( Men ska se om det inte går att köpa till det eller någonting ändå. Man vill ju inte missa någonting när man ger bort "upplevelser" i present.
Så min mamma och en vän, vem det nu blir, ska dreggla över Martin Stenmarck, Andreas Johnsson och Mikael Tun...? aka scarface. Klä upp sig, dricka drinkar, ha en grym kväll och njuta av liveshow! :D Lite avundsjuk blir man. =)

Hon verkade iallafall bli riktigt glad över det, och det var jättekul att se! Värmde i hjärtat, haha. ;)
Men men.. som vanligt när det gäller mig får jag lite halvpanikågren över middagen när den inte ingick. Ger jag bort saker vill jag ha det "perfekt". Spec. för min mamma som förtjänar det!

Dum i huvudet man är som inte visar sin tacksamhet nog ofta.
Men jag älskar min mamma!

Kommentarer

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test