To do's hemma i rawdom.


Sista jobbdagen denna vecka, sen är jag ledig tre dagar. Ska bli skönt! Hann ju knappt vara ledig innan jag började igen denna vecka. ;) Men det är gôtt också! Gillar mitt jobb. :)

Imorgon när mamma och pappa (?) hämtar mig i Sunne ska vi till Mårbacka troligen. Inte varit där sen i lågstadiet, ska bli kul att kika dit igen.
Ska också förhoppningsvis på bio någon av dagarna. Blir fan galen om jag inte får se Harry Potter-filmen snart! Känns som ALLA utom jag har gjort det. ;) Även om jag vet att så är inte fallet.
Hinner jag måla också, tro? Skulle iallafall behöva kladda upp en kvadratmeter med färg på väggarna för att se om tapeten håller.

Kommentarer
Namn: Memmie

jag kanske ska med till sunne då också:D



aah okej, men.. :( kan du inte vara ledig på onsdagen då?:(( jaa det kan vi:D när börjar du på dagarana dådå?

2009-07-18 @ 15:02:12
Din blogg/Hemsida: http://kawokaw.blogg.se/

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test