Spa-dag igår. x)


På tal om sömn innan. Den behövdes som sagt verkligen! Igår när jag åkte hem från Sunne var jag i Torsby kvart över elva och hade tid vid optikern klockan tre. Så fick traska runt här några timmar. x) Satte mig på biblioteket så länge. Där träffade jag My! :D Blev jätteglad, trevligt sällskap! Så vi satt vid datorerna lite, sen gick vi ner och fikade lite. Drack kaffe, påtår och åt leverpastejmacka och bara snackade, pratade och babblade. Gilla!
Sedan gick hon till tandläkaren och jag till optikern. Råkade kolla mig i spegeln och S-H-I-T! Såg väl ut som Torsby's nya junkie! Inga linser i så ögonen var helt trötta och röda. Inget smink, fett stripigt hår och stora, djupa och definitivt mörka ringar under ögonen. Fick en chock! Kunde jag verkligen gå ut så? Men fanns inte mkt att göra då. Bara sätta sig i stolen och låta nån okänd kvinna peta i ögonen lite. Det så lika bra illa ut som sist jag var där. För ca 1,5 år sedan. :$

Efter gick vi till La Rose. Och där shoppade jag loss kan man säga. Tror jag aldrig handlat så mycket där inne innan. 617 kr för mig är mycket! Där inne alltså.

This is the shit
Body+shower gel
Depend blondering
Body+body creme
Huvudmassör metall (HAHA!)
Nagelborste
Miracle Nails (nagelförstärkaremedelgrejs)
Nivea ansiktsmasker x2
Andrea minispa masker x2
Apitiva hårmask
Veet dusch hårborttagning


Sen blev det sova två timmar. Fika med mamma, pappa, moster och Håkan.
Sedan blev det SPA-kväll här hemma! Skämde bort mig som fan. Och mamma masserade mina fötter och pappa axlarna och hårbotten med " huvudmassör metall"!. Mohaha, lyx!

Kommentarer
Namn: MEMMIE

"huvudmassør metal"? haha låter nice!

2009-07-07 @ 17:22:42

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test