Thirty years later..


Var med till Sunne idag och kollade syrrans blivande lägenhet. De fick nycklarna idag osv.
Tydligen hade det bott en gammal tant där innan, så stället var lite sunkigt. Och tapeterna var från 1979! ;D Mycket snygga med andra ord. Så var det lite snygga märken på väggarna där det troligen hängt samma tavlor de senaste trettio åren. x) Men jag tror det kommer bli asmysigt där bara de kommer i ordning! Tre sextonåriga tjejer liksom. :P Haha, undrar hur det kommer se ut. x)

Kolla här tex! Fyra rutor mitt på väggen, och en avlång längst ner efter en byrå eller nått. Mysigt. ;)



Men wtf är det för fel på mina ben?! ;D Och där ser ni hur lång jag är också. Når knappt upp till fönstret. (A).

Kommentarer
Namn: Memmie

HAHHA KORTIS

2009-01-03 @ 13:15:30
Din blogg/Hemsida: http://kawokaw.blogg.se/
Namn: elin

näää.. inte brårud väl? nu får du hålla kolla på systra di.. mycke konstig heter i de området.

2009-01-05 @ 16:54:39

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test