Pinsamheter.


I mose följde jag med Malin till apoteket en sväng. Stackarn är sjuk och behöver medicin. Vi gick till det stora apoteket och medans hon väntade på sin medicin så gick jag runt och kollade lite i hyllorna. Sen kom jag fram till peventivmedelshyllan och började snoka lite på graviditetstest (Nej, mamma och pappa ni behöver inte vara oroliga!! Bara nyfiken. xP). Så jag står och läser på clearblue eller vad det heter när en yngre man kommer och ställer sig bredvid och också kollar på det. Så jag får panik helt plötsligt och slänger ifrån mig testet på hyllan och skyndar därifrån. Vet inte varför - fick nån knäpp av nått slag. Sen står jag och spanar bakom hyllan och ser att han tar upp samma test och går till kassan och köper det. Oj oj, då vet man vad han har gjort.
Grattis till bebben.

Kommentarer

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test