Arg.


Jag är pretty much pissed off nu! Fyhelvete. Det här jävla skolarbetet tar ju hur lång tid som helst, ändå känns det  bara som om det blir halvdant, eftersom jag fattar i n g e n t i n g ! Okay, kanske fattar någonting. 25% eller nått.

Och hela dagen har jag längtat efter ett bad! Har köpt badskum, ansiktsmask, kroppsscrub och lotion, ny rakabenenkräm osv. Har längtat som fan efter det. Men det blir inte av idag iallafall. Man får tydligen inte bada efter klockan 22.00 i hyreslägenheter. Och jag lär knappast hinna hem innan dess. Jävla pissregel säger jag. men duscha måste jag göra iallafall.
Nej, nu är jag förbannad.

förbannad

förbannad

förbannad

Vill kasta nått.

Kommentarer

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test