Skuldkänslor. Men varför?


Fy fan vilken natt alltså. Somnade inte förän runt halv sex imorse. Och så ringer mamma och väcker mig såklart! ;)


Ska snart ringa praktiken och sjukanmäla mig. Är förkyld! Och inte lite heller, fan näsan bara svider och huvudet tungt som berget.
Men jag får alltid skuldkänslor när jag sjukanmäler mig. Har alltid fått, och kommer alltid få? Jag hatar det. För även om jag verkligen är sjuk och vet att jag inte skulle klara jobbet/skolan den dagen, så känns det som om jag övderdriver och ljuger. Even if I don't! Så var det när jag jobbade på lågpris också, de få gånger jag stannade hemma pga sjukdom mådde jag piss - känns som att jag sviker. Ska det verkligen vara så? Man är väl hemma för att friskna till och må bättre inte känna ångest...?

Kommentarer
Namn: Mallan

Tack så mycket, hoppas på en kanonkväll!

Förstår vad du menar med ångest och hemma. (Kanske lite svårt att tro som att jag varit borta så mkt, men har aldrig varit lätt..)

Krya på dig iallafall, hoppas du trivs på din plats =o)

Massa kramar

2009-02-19 @ 18:09:19
Din blogg/Hemsida: http://1andonly.bloggagratis.se

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test