Imorgon flyttar jag!


Om ganska exakt tolv timmar ska jag gå ner till taxin som hämtar mig här och kör mig till tågstationen. Fatta vad skumt det känns. Sen kommer man inte tillbaka hit på fem veckor, som egentligen inte är en evighet - men ändå! Imorgon bor man i Göteborg då. Äntligen på rätt kust!
Kommer bli skumt att bo ensam igen. Är ju vad vid att ha tre killar springandes runt omkring. Inga mer Toms fnittrande mitt i natten, haha. x) Kommer bli som när jag bodde under trappan igen? Naej, hoppas inte.

Men jag längtar också! Alltid kul med nytt. Nervös inför praktiken på måndag - börjar direkt. Inget möte innan, liksom. Men aa, det blir nog spännande.


Nu ska jag fortsätta med dagens utmaning - tvättstugan.

Kommentarer
Namn: mor

Det blir säkert toppen i göteborg. Du är ju faktiskt född där - så lite götleborgare är du allt!! :-)

2009-02-05 @ 21:48:55

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test