Spontan utekväll igår.


Jahapp. Igår blev det en spontan utekväll då. Grabbarna skulle dricka några öl här hemma och softa. Så vi gjorde tacos som var jättegott, men starkt, och kollade på TV. Killarna drack som sagt öl och vin och ville bjussa mig på vin, men jag tänkte hålla mig nykter!
Vilket höll till sisådär strax efter nio? Sen kom jag på att jag hade en skvätt vodka kvar som jag gjorde en två tre screwdriver av. Varav den sista blev en drivescrewer, tror jag. 4 cl juice - fyll upp med vodka!

Efter lite musik på datan gick vi ner till stan. Var inte meningen heller att vi skulle ut, men blev så ändå. :P Gick runt till varje uteställe tror jag, eftersom andreas glömt sitt leg. Men han hämtade det senare och vi hamnade på Tellus. Och självklart lekte killarna New Zeeländare. x) Och de blåsta brudarna går på det. :P

Hamnade inte i säng (läs: på madrassen) förän efter tre. var lagom kul att gå upp till skolan i morse. :P





Jag vill ha varm choklad med mashmallows! ♥


Kommentarer
Namn: Memmie

haha leker new zeelandare?XD

2009-04-16 @ 19:14:15
Namn: Mallan

jaha. shysst att du hörde av dig då. när du visste att jag ville ut.

2009-04-16 @ 20:35:36
Din blogg/Hemsida: http://1andonly.bloggagratis.se

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test