Jag har en lång sopkvast. Och musik på hög volym.


Pjuh! Just krypin runt på golvet på alla fyra och sopat! Det behövdes kan jag säga. När man gick runt så liksom "oj, hårt bröd", "oj, hur hamnade det gruset under bordet", "nämen titta, leverpastej på strumpan" osv osv. JA, visst låter jag för härlig och ren? :D Men nu är det borta. Nästan.


Fick nyss ett mail från Hans. Han skrev att första veckan varit bra blablabla och hoppades vi skulle fortsätta vara en possitiv grupp. Sen fick vi veckans planering också! Det står på fredag att det är projektarbete, så förhoppningsvis är det någonting jag kan göra i Rådom så då kan jag åka hem! :D Kanske redan torsdag kväll? Om nån kan hämta mig i KD vill säga om det inte går nån bra förbindelse eller om jag inte kommer i tid. Man kan inte lita på piss-SJ. (Sjuk hemlängtan man har när man varit borta ett tag. Men antar jag kommer längta tillbaka hit när jag väl kommer till torsby...?)
Det stog även att (OMG) vi skulle ha ett prov på torsdag!! Och jag som fortfarande inte pluggat. Kanske är bäst att jag tar tag i det där nu, redan ikväll. Här är det nämligen mycket prat lite verkstad. Iallafall när det gäller plugga.


Men nu först ska jag sopa bredvid madrassen, och loftet. Vika ihop kläderna, och diska. Vill pyssla i mina böcker med! Sjukt sugen. FAN, varför ska jag alltid vara pigg på sånt på kvällen? Hela dagarna ligger jag bara och slöar och väntar på att dagarna ska gå. Så fort det blir kväll vill jag göra allt!! Betyder det är jag är en kvällsmänniska? Det dumma är bara att man ska få tiden att räcka på kvällen också... men måste ju i säng i tid om man ska orka upp.

Förövrigt en bra men äckligt mycket grubbeldag. Jag blir så förvirrad.

Kommentarer
Namn: mamma

Håller både tummar och tår för att ni får jobba själva på fredag så att du kan komma hem tidigare. Vi saknar allt dej, ska du veta!!

Se nu till att plugga inför provet, så att du slipper börja terminen med omprov. Men jag tror nog att du klarar det galant, det är ju "rätt" ämne för dej! :-) Natti

2008-09-07 @ 22:28:50

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test