Här spöregnar det.


Uppdatering från ett mindre soligt nyköping. Vi har ingen sol idag. Nyss kommit hem från biblioteksturen som vara i tre timmar. x) Var inne i lite affärer efteråt också såklart. Så arbetet är fixat!
Sitter här med en laxmacka bestående av nybakat (?) bröd från Hemköp, lax, keso, sallad och tomat! Havredryck. Gött gött gött.
Är helt blöt på ryggen känner jag, haha. Regnet öser ner här! Och hur långt man kollar är det bara grått. Så det blir till att spendera resten av dagen i skrubben, det.
Köpte med blodpudding, potatisbullar och lingonsylt också! Så har jag middagen ikväll kirrad. Slarvat med maten nu, så måste skärpa mig. Och jag måste börja skriva inköpslista när jag går och handlar, för jag glömmer alltid någonting, eller köper något som egentligen skulle kunna ha hoppats över. Sen också så jag har koll på vad jag har i kylskåpet, har ju inte världens störtsa plats så måste prioritera.

Regn var det ja, så resten av dagen spenderas ( yeah right! ) så här:

- gå igenom alla kläder, sortra tvätt, vika ihop, packa i lådorna så jag har någon ordning överhuvud taget.
- sopa hela rummet.
- sätta upp tavlorna
- bädda / vädra (sjukt frisk luft när det ösregnar så bäst att passa på att öppna fönstret.
- plugga vin.
- läsa min nya bok
- SPELA THE SIMS!

Men ni som känner mig vet ju att det där inte kommer hända. Blir nog bara sims och surfande.

Kommentarer
Namn: mor

Du får chocka (hur nu det stavas?) oss som känner dej, och göra nåt på listan :-)

2008-09-06 @ 15:15:56

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test