Äntligen en dator!


Pjuh! Jag känner hur ett stort berg släpper från min axlar! Äntligen en dator med internet! Haha. Det är svårt att klara sig utan, tydligen.
Sitter på biblioteket här i stan nu och kollar runt. Har fortfarande inget internet hemma, och igår fick jag reda på varför! Det var inte min dator det var fel på - utan min hyresvärd! Han hade glömt betala räkningen. xP

Så vad har hänt under veckan då? Magnus Svensson har varit och föreläst i skolan och vi har provat olika viner. Jag tycker det är skitsvårt och fattar inte hur vi ska lära oss känna igen de olika dofterna och smakerna och sen kunna säga vilket vin det är? Men han säger att vi kommer lära oss... så får väl tro på det då, och plugga/koncentrera sig allt vad man kan. Men han är så jävla bra och rolig att lyssna på. :) Det gillar vi.

Imorgon ska några i klassen gå på öl och whisky-mässa i Nacka! Kommer bli grymt kul! Det är världens största mässa, och mycket branchfolk. Och vi står med på VIP-listan. ;)
Vi åker tåg från Nyköping kvart över tio så vi kommer till stockholm lagom innan mässan. Och förhoppningsvis hittar vi till Nacka utan problem? xD
Jag tror det kommer bli kanon.



Igår knackade "flygfolket" på hos mig och undrade om jag ville komma upp och äta glass. Blev helt chockad, haha. Jag hade precis varit och köpt mig glass själv, men självklart ville jag med! Kul att se vilka som bor där uppe och väcker en på morgonen när de går i trappan. Haha. Men det var trevligt, och det verkade vara sköna personer som bor där. :) Har aldrig varit där uppe så visste inte alls hur det skulle se ut, men det var mysigt! Och de var många som bodde tillsammans. Mysigt.


Hm, känns som jag vill skriva hur mycket som helst, men det blir bara massa pladder.
Jag ber om ursäkt.

Kommentarer
Namn: EMELIE

haha asså jag och vero prata typ

"vi åker till öl och whiskey-mässan!8D"

lol.__. nej men ha det så kul va!:D

och flygfolket låter najs, hoppas du träffar en fin pilot som tar dig med på en flygtur vid solnedgången!8D

2008-09-19 @ 18:42:42

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test