It has been a long night.


God morgon!
Idag är jag hur trött som helst. Men nu efter två muggar (!!) kaffe börjar jag piggna till lite.
Inatt var ingen bra natt för sömn, märkte jag. Jag gick och la mig lite onödigt sent kanske, efter ett någon gång. Jag tror klockan hann bli halv två faktiskt. Låg och läste, och av någon anledning kände jag mig rädd. Så fort jag blev halvdåsig och hörde det minsta lilla ljud blev jag klarvaken igen. Och så höll det på. Efter ett tag kollade jag på mobilklockan och då visade den 02.36. Och de som känner mig vet att efter en mucho läskig film vill jag helst inte vara vaken klockan tre på natten! Så släckte lampan och blundade och gjorde allt för att somna.
Men det gick inget vidare, vet inte hur länge jag låg vaken, vågade inte kolla på klockan igen. Och på natten när allt är mörkt, tyst och stilla tappar man lätt tidsuppfattningen.
Jag tror dock jag råkade slumra till en sväng, men vaknade igen och var alldeles varm och svettig och kunde verkligen inte somna om. Så efter en lång stunds vändande och vridande kollade jag på klockan som visade 04.45. Yippi? Skulle jag inte få sova ett skit inatt...?
Låg vaken, blev förbannad och ville sova. Och efter ett tag började jag höra hur någon på ovanvåningen spolade vatten. Jahaa, så var de vakna också. Nu skulle väl the flightpeople upp till jobbet, och jag hade inte somnat än. Hörde hur de spolade mer vatten i kranarna osv.. Efter ett tag gick de ut på trappavsatsen och jag hörde hur de gick nerför trappan.
Så hade de gått och allt blev tyst. Utanför hade folk vaknat också för det började åka bilar förbi.. och jag började tro att jag aldrig skulle få sova.
Men! Tro't eller ej, men jag måste ha somnat sen. För vaknade av att Micka skickade SMS. x)

Ska dit och plugga sen! Bara vakna till lite först..

Kommentarer
Namn: www.alexandrastyle.blogg.se

Det var nog mr Darcy som hade renen på sig, men jag menar mer att man tänker på bridget jones och själva filmen när man ser den tröjan :))



//



www.alexandrastyle.blogg.se

2008-11-17 @ 12:06:42
Din blogg/Hemsida: http://alexandrastyle.blogg.se/

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test