Fredag!


God morgon?!
Gissa vem som inte orkade ur sängen förän närmare ett idag? Jag! Känner att det börjar spåra nu. Men när jag vaknar på morgonen (läs: dagen) så känner jag ändå ingen anledning att gå upp. När det inte är skola då. Så ligger kvar och grubblar, vilar, läser i min bok osv. Det är väl inte fy skam, eller?
Yeah yeah, nu är jag uppe iallafall och nyss käkat frukost. Risgrynsgröt! Svingott! Dock blev den kall, eftersom jag inte kan värma den. :/ Och orkade inte börja dagen med att diska kastrullen. Men det gick att äta ändå! Juuuuligt!

Kommentarer
Namn: My

Fan vad fuskit, gissa vem som fick gå upp astidigt och vara i skolan kl 8.oo!? jo jag! Men jag är inte bitter!:P

Trevlig helg!

2008-11-14 @ 14:58:54

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test