9 km..

9 kilometer på cykel i motvind - det är inte att leka med vill jag lova!
Dessutom började spöregna precis innan jag kom hem, så liite tur hade jag, hann innan för dörren innan det värsta kom. Så nu sitter jag här genomsvettig, haha. x) Nejdå, men känner mig klibbig. lol.
Nyss ätit mat, och kollar på Made. Det är kul. :)

Idag ska jag försöka hinna fixa med ramarna på väggen! Mina väggar är ganska tomma faktiskt. Fick ju ett ryck för 1,5 månader att jag skulle göra om i hela mitt rum, och verkligen rensa allt! Kan säga att jag lade det på hyllan ett tag... inte klar ännu. ;) Men jaa, ska försöka fixa ramarna.
Det jobbiga är att jag har inga foton att ha i de ramarna, som passar liksom. Och de foton som jag har, och vill ha upp på väggen - har jag inte passande ramar till! Jobbigt. x)

Nej, nu ska jag kolla klart på Made!

Ha det bra. :)

Kommentarer

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test