Packa.


Egentligen borde jag vara lika smart som Micka och packa väskan hem redan nu. Så har jag det gjort. Men jag är lat.
Och rädd att jag ska glömma nått. Men nånting sånt här:

- Skolböcker. (yes, jag ska plugga!)
- Julklapparna.
- Smutstvätt (sorry, men hann inte få tvättid.)
- Rena kläder.
- WSET-diplom.
- Kamera + laddare.
- Mobilladdare.


Listan kommer antagligen bli längre ju mer man tänker efter.
Och jag funderar på om jag ska vara lika smart som Micka - igen - och boka en taxi som kör mig till stationen på morgonen..? Annars måste jag springa härifrån vid halv sju om jag ska orka släpa på allt. :P

Kommentarer
Namn: micka

haha ja va lika SMART som jag vettja :P

2008-12-14 @ 22:12:16

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test