Min drömman (för tillfället).


Här har vi min drömman. Nu tror ni kanske att det är Gabriel Macht. Men det är det inte. Det är Johnny! :D Spelad av Gabriel Macht i filmen "Because I said so" som förövrigt är rolig men jobbig.
Denne Johnny är min drömman. Förutom att han ser äckligt söt ut så är han musiker! Och spelar gitarr. Och har en mycket speciell och oklanderligt snygg klädstil. Han är jättegullig, snäll och tar saker med en klackspark. Smäller inte av om man råkar göra sönder nånting, han är omtänksam. Och well, sa jag att han är musiker?! Han spelar gura, hallå. Akustiskt.







Wiie, detta gav mig just en idé. Jag ska lista världens hetaste dudes här sen! Och skriva en great förklaring till varför de hamnar på min lista. (:

Kommentarer

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test