Söndagssyssla no. 2

Söndagssyssla no. 2...
 
.... blev två av mina vänner! :D Vi träffades på Torsby och gick till kinarestaurangen och åt mat! Kyckling och grönsaker och nötter blev det. Gott! :) Pratade lite om typ allt, men jag märkte att jag missat hur mycket som helst!? Jag visste knappt hälften av vad de pratade om - inte så kul faktiskt.
Efter maten fick vi varsin fortunecookie!  På min lapp/spådom stog det "you will sail calmly on life's choppy waters." Och det antar jag är bra! Visserligen vore det kul med lite spänning, haha. x) Men just nu vire det skönt med lite lugn. Har oroat mig så jäkla mycket för flytt, jobb och tid så jag orkar inte mera. Så ja, det låter bra. :)

Sen gick vi och såg på bio! Yes, kalla mig nörd? Vi såg MAMMA MIA!! Igen... (A) De andra hade inte sett den innan, men jag såg den ju för några veckor sen med pappa och Emelie. Och den var lika bra nu! :D Jag blir glad av den filmen! :) Och jag har faktiskt inte hört någon som inte gillat den. :)

Nu ska jag snoka runt på internet lite, sen ska jag sova! Ny vecka imorrn.

Kommentarer

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test