Kontorsnissar läser också porrtidning.

Haha, kom just på en sak.

Förut när jag varit på Åhlens och var på väg hem, så gick jag gatan parallelt (spell?) med gågatan. Där har de en typ tobaksaffär, godis, tidningar etc. Så precis innan jag ska gå förbi dörren kommer en snubbe i strykta byxor och skjorta ut därifrån med värsta snusktidningen! Stor flaschig bild på naken tjej på framsidan! HAHA. Jag vågade inte titta på honom och visa att jag sett. Usch, massa läskiga tankar attackerade mitt huvud.

Snuskgubbe...! men i och för sig... det är lördag för kontorsnissar med.

Kommentarer
Namn: victoria

mmh.. jag flyttar imorrn, helt läskigt och kan inte riktigt fatta det heller, tss.



åh, jaha okeeej! har du någon användning av den fortfarande? ^^ det är riktigt frustrerande när an inte kan komma ihåg alla, jag har kommit till 35 stycken nu, men nä, fortfarande sitter inte alla.. superirriterande.. men så har jag oxå studerat dem i två-tre dagar, så det är väl bara naturligt att dem inte riktigt sitter.. än ;D jag kommer ju ändå hålla på med det nu i sisådär 2 års tid, så någon gång komme det väl att sitta -förhoppningsvis-



btw..snart är det ju dags för x japan's biljettförsäljning att dra igång O__o

2008-08-30 @ 23:23:10
Din blogg/Hemsida: http://www.vickygoesjapan.blogspot.com

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test