I Nyköping!

Hej hej hallå!

omg.
Sitter nu i mitt framtida hem i Nyköping. Ensam. :( Mamma åkte runt två idag, har ju en bit att åka hem igen. Jobbigt att åka så långt ensam! Så när hon åkte tänkte jag gå ut och tröstshoppa lite, men fann inget vettigt. Eller well, jag fann en väska och en fruktskål. :) Har inget att ha i den än bara, får gå till Hemköp sen.
Nu sitter jag och mumsar paj! :D Min hyresvärds mamma hade bakat en välkomstpaj till mig! Hur gulligt är inte det? Den stog där när vi kom igår fortfarande varm.. Nu är den dock inte varm längre. Och eftersom jag inte har någon mikro så får den ätas kall. Det funkar det med.

Tänkte lägga upp lite bilder på hur rummet ser ut / såg ut innan. Men min datorn vill inte ta emot mina bilder!? Det står bara ansluter till dator på kameraskärmen, men inget verkar hända. Typiskt. Får se om det vill ge med sig sen kanske. Internet verkar också leva sitt eget liv, bryter titt som tätt. Men det är väl också sånt som går att ordna sen.

Nu ska jag pyssla lite med grejerna och kläderna som är kvar i kartonger! Så det blir någon ordning.


hej så länge.

eller nej, först ska jah fixa spelningslåsta på datorn så jag får musik! :D

Kommentarer

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test