Valborg.

Valborgsmässoafton. Örk.
Jag vet inte vart jag vill eller vad jag ska göra. Röv.
Är hur trött som helst, har ingen lust att träffa jobbigt folk, ingen lust att umgås över huvud taget, känner mig allmänt äckligt och ... trött. Har dock checkat bolaget så dryck har jag iallafall, några flaskor att roa med mig. :)
Or...
Jag kan åka dit - där jag inte känner någon, men det är roligt folk, tror jag? Eller dit - och leka schtek med resten av dem. Och peta i glaset. Eller dit - där jag formodligen känner en hel hög med people som dessutom är sköna folks. Eller så kan jag (trumvirvel) tadaaa - stanna hemma med oboy, death note, alkohol, Gackt och moonchild (A). Sounds perfect to me! Dessutom kan jag sova när jag vill, och behöver inte ens duscha.
Det sista känns övervägande.

Eller så... sover jag i en kvart och kollar vad som händer. :)
Jag är bara trött. Därav mitt dryyyyyyyyyyga inlägg. Sorry. Men jag orkar inte. Gråter snart.

Mitt mogna avslut på det här får bli - Ät Bajs.

Kommentarer
Namn: victoria

jaha, okeej. jo, men precis.. det kan vara tillfälligt.

precis, man missar jättemkt.. så jag längtar verkligen tills jag kan japanska flytande :D

jag väntar. känner inte direkt för att åka dit själv när jag aldrig varit där förr, och när jag desutom har flygfobi :O:O



jo, men gör det! man kan ju alltid testa, skadar ju inte :D och man kan ju ha tur o bli uvald liksom! ^^

2008-04-30 @ 18:09:51
Din blogg/Hemsida: http://www.vickygoesjapan.blogspot.com

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test