Spotta på dem.


Folk som mobbar. Och då menar jag verkligen mobbar. Fryser ut, ignorerar, ser igenom.. blänger.. spottar.. kommenterar.. nej, det värsta - ignorerar.. hur mår de egentligen?? Känner de sig stolta? Att nu "hihiii, jag ignorerade henne/honom hela dagen, fan vad bra jag är!" Eller känner de.. "oj nu stirrade jag jättetaskigt på henne/honom, fan vad bra jag är!" Tycker de när de går och lägger sig om nätterna att det har varit värda dagar, och mår bra? Eller är det så illa att de inte ens märker av det? Att det bara har varit en helt vanlig dag.. som alla andra? Inte ens märker av hur elak man kan vara bara av att.. vara? Inte märker hur taskigt det är att inte låtsas om någon.. att så länge man inte sagt något elakt så har man inte gjort någon.. funkar det inte så? Är det så hjärnan funkar...?
Eller mår de dåligt. och tänker att "imorgon ska jag vara snällare!" "imorgon..imorgon..imorgon.."? Men vakna upp! Tänk om det inte finns en morgondag då.. att helt plötsligt inser man att det är försent och att man inte kan "vara snäll imorgon.."? Rycker de bara på axlarna och tycker att yey.. ett problem ur världen?

Well, hoppas de är jävligt nöjda med hur de lyckas trycka ner någon på botten.. sparka.. spotta.. Och hoppas de sover skönt om kvällarna. Och att de är stolta och kan berätta vilka bra handlingar de utfört idag. Hoppas också mamma och pappa är stolta över sina döttrar/söner som gör så bra ifrån sig.

Men jag vill bara pissa på dem.


Men som offer är man svag. Man ska ställa sig framför spegeln, klistra på fejksmajlet och hålla det så hela dagen.Visar man sig ledsen har de vunnit. Don't let 'em win.

Kommentarer
Namn: Memmie

<3

2009-05-13 @ 10:39:50
Namn: Memmie

antar att dom är stolta över det, känner sig större på något sätt lixx..

2009-05-13 @ 10:40:23

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test