Utanför min bubbla.


Igår tog ja ju bussen till centrum vid halv elva! Weii! Mötte Marie på hennes hotell och blev skitglad! Det finns fortfarande ett liv utanför den här bubblan!! Jag som nästan gett upp hoppet, liksom..
Blev iallafall jätteglad! Och vi satte oss i baren på hotellet och drack drinkar! Jättelänge sen jag drack en riktigt god drink. Först blev jag rekommenderad deras 'månadens drink'. Smakade mest ginger ale, men den var god. Sen beställde jag en raspberry mojito! Den var jättegod! :) En nya topp fem!

Vi satt i baren till kvart över tolv någon gång och bara pratade och pratade. Det fanns lite nerver inför tävlingen idag. Surt att hon ska tävla tre och jag börjar fyra.. men ska försöka hinna se iallafall! Därför jag ställde klockan så tidigt i morse men jag har ingen karaktär whatsoever att orka ur sängen. Tänker hela tiden att jag inte ska göra nånting vettigt ändå. Men tar väl bussen nu vid två! Så borde jag hinna..?

Kommentarer

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test