Tisdag.


Försökt bloggat sen jag kommit hem, men mitt internet har strulat riktigt idag. Och vill inte publicera de inläggen jag till slut försökte publicera. De skulle behövas cencureras ganska mycket pga svordomar och liknande,.

Idag tog jag bussen til Allum! Orkade inte sitta hemma hela dagen - som vanligt när jag är ledig. Så trotsade regnet och gick ner till bussen. =P På Allum gick jag runt i massa butiker, och det gör ont. x) Haha, vill shoppa! Speciellt sko! Redan kommit in massa vårskor som är assnygga. Inte bara sneakers och converse, har t.om tittat på högklackade, haha.

Köpte mig en latte och satt och fikade med mig själv och läste en bok. Vet inte hur länge jag satt där! Boken var så spännande men samtidigt så jäkla äcklande, men kunde inte sluta läsa haha. Och latten hann bli typ kall innan den blev uppdrucken.

Well, jag gjorde det bästa av dagen iallafall! Nu väntas House på TV.


P.S! Köpte en penna man kan skriva på tyg och kläder med! Så... har ett helt nedkladdat linne här nu. Nackdelen är att jag kladdar så mycket att det är svårt att hitta nånting värt på det. Fördelen.. det är kul! :D

Kommentarer

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test