Som om dagarna går baklänges.....


Fy fan vilken natt. Vid kvart över fem orkade jag inte ligga kvar utan gick upp på toa. Sen gick jag och lade mig igen ett tag. Låg och vred mig, hade skitont i magen som stod åt alla håll, ont i örat, trött i ögonen men pigg i sinnet. blablabla..

Inatt drömde jag att Emelie och Chris skulle gifta sig, haha. Och det var nutid, alltså. Inte äldre än vad de är nu. Jag var maid of honor, hade en skitful lång blommig klänning, fick gå sist in i kyrkan och sen stå längst bak och kolla på. x) Mycket kul!
Sen helt plötsligt hade vårat båt sjunkit och vi låg mitt ute i ett hav och försökte flyta på kartonger och ett badlakan. Vi såg en ö längre fram, men det verkade nästan omöjligt att ta sig dit.


Sen vaknade jag av att klockan ringde 12.09. Fick kämpa för att gå upp. Vill inte den här dagen.
Är lika pepp som igår. Minus, alltså.

Kommentarer
Namn: Memmie

haha! lät som ett riktigt fint brööllop alltså;D

2009-03-05 @ 14:11:35

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test