Lördag.


Hellu! Använder internet trots virus nu. Är så jäkla trött på det. Men datorn är inte den enda som har virus! Usch, fy fan vad illa det är. Men idag mår jag mycket bättre än igår iallafall! Mest förkyl nu med massa hosta, men igår orkade jag knappt stå upp. Trodde jag skulle ramla ihop när som helst i stockholm. Orkade dock hålla mig levande.

Idag har vi sovit typ hela dagen! Var uppe strax innan åtta idag och tvättade två maskiner med kläder, sen gick jag och lade mig igen. Vaknade för inte så länge sedan, men Emelie sover än tror jag. x) Latmask, haha.

Resten av dagen får vi se hur den blir. Skulle ju till Micka och Fredrik idag men de ställde in det. Så nu har jag ingen aning om vad vi hittar på! Blir antagligen Robinson 2009 iallafall. :)

Kommentarer

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test