Kära 2 mars 2009. Kom aldrig tillbaka. Nej, visst nej. Det gör Du ju inte heller.


Finally! Trodde aldrig den här dagen skulle ta slut. När man känner direkt man vaknar på morgonen att "kliver jag ur sängen nu kommer dagen bara bli ett helvete". Och då är det nästan lika gärna man ligger kvar. Men jag klev ur och ja... det var inte årets hittills bästa dag direkt. men om några minuter är den över, thank god.

Well, idag fick jag reda på vad jag inte gör bra och vad jag ska göra bättre. Borde väl tänka på det - om jag vill ha rba betyg. Tydligen ska det sitta som smort nu efter tre veckor så, jaja vad gör man. Upp till bevis helt enkelt.


Neeeeeeeeej, sega dag. Ta slut.
När livet ändå är så kort - varför ska det finnas så jäkla många dåliga dagar i det? Jaaaaa, det blir inte bättre än vad man gör det. Men ibland orkar man inte ens bry sig att försöka.

Kommentarer

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test