Jennie mitt i natten.


Klockan är ca tjugo minuter i fyra och jag har nyss kommit hem! Hade det inte varit för att bussförbindelserna hit ut suger på natten så hade jag fortfarande varit kvar i stan skulle jag tro.

Ikväll var det riktigt ös ett tag. Vet inte om det var mycket folk i baren eller om samma folk bara var extra törstiga. För många sade "Hej, hihi, jag tar en likadan igen.." Och man bara "Va?.. Eh... vad beställde du nu igen?" Som om man skulle komma ihåg alla. Visserligen tror man samma sak själv när man handlar i baren, att bartender ska minnas en och komma ihåg vad man köpte innan. Jag kommer ju ihåg dem liksom. Oftast.

Jaa, det var inte det jag skulle snacka om. Egentligen vill jag inte snacka om nånting. Har nog genomgått en förvandling och känner egentligen inte för att prata. Har blivit osocial helt enkelt? Ibland iallafall. Och mot vissa personer och vissa typer av människor. Men inte de jag gillar. De gillar jag. ♥

På tal om att snacka..... var på 'dejt' idag. x) Haha, eller inte. Men en fika! Med en snubbe från restaurangen. Det var trevligt! Kul att för en gång skull umgås med någon utanför väggarna och inte enbart på jobbet. Jag hade kul, men självklart blir det så där lite pinsamt tystnad ibland. Och man bara sitter och tittar åt varsit håll. Men så sade han "man behöver inte prata hela tiden. Man kan sitta tyst ibland också. Det gör ingenting." Så jag slapp skämmas på att jag inte kom på nånting vettigt att säga. Men det knepiga är att jag fick inte sån prat-panik jag brukar få i sådana situationer då hjärnan jobbar på högvarv att man försöker komma på nånting, vadsomhelst! att säga. Utan det kändes rätt soft att bara sitta och dricka latte. :)


Oj, vilket ordbajsande inlägg. Ska sluta. Hejdå.

Kommentarer
Namn: Memmie

GORDON RAMSEY?! nej men vad mysigt, vill också fixa sådär._.

2009-03-08 @ 11:11:10

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test