Jag vill ha makaroner!


Så har man sovit bort ännu en dag. Men ställde ingen klocka idag, och eftersom jag vaknade så sent men av mig själv så antar jag att kroppen behövde sova ut lite.

Nu har jag städat! Tro't eller ej. Eller inte städat städat, men plockat undan masa grejer och kläder så det är lite mer i ordning. Snart ska jag laga frukost/mat. Jag funderar på att gå till ICA och köpa ett paket makaroner bara. Är grymt sugen på makaroner och ketchup. Men jag vet att jag kommer troligen dö av smärtor - får jätteont i magen när jag äter pasta. Speciellt om det inte är fullkorn, men det brukar kännas det med. Så funderar på om jag ska offra mig, eller inte? Är ju ledig idag så kan ju ligga och gnälla och klaga här hemma sen. Eller om man gör mjölkstuvade makaroner, kanske blir det mildare för magen? :)

Kommentarer
Namn: Memmie

mjölkstuvade är godast:3

2009-03-08 @ 14:22:43
Namn: Memmie

och som svar;

ingentligen vill jag inte prata om det över internet men en av delarna är att jag verkligen vantrivs i skolan eftersom jag inte alls vill gå där och jag inte ser någon framtid inom det där och jag tycker att jag kastar bort tiden. Men jag vet ju inte vad annat jag vill gå heller. Men det är många fler roliga anledningar som inte är internet-vänliga:D

2009-03-08 @ 14:24:49

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test