Ekonomiprov.


Inatt har jag ekonomiprov! Mitt egna påhitt visserligen.. ska sitta här vid tolv när pengarna snubblar in på mitt konto och göra en budget! Jag vet att jag bara kommer följa min budget.... högst i morgon, men alltid något? Så ska jag ränka på pengarna jag har och inte har dvs. är skyldig världens alla folk.

Har idag skrivit en shoppinglista också! Dock orkar jag inte gå till citygross imorrn, det blåser ju fan is här, men får bli ICA. Så kanske jag kan låtsas att jag kan laga mat iallafall.. och slipper pasta/smörgåsar/nudlar och crap. Det konstiga är att jag kan aldrig komma på nånting annat. Försöker tänka efter vad vi brukade äta hemma i rådom, men huvudet står still. Vad finns det för mat egentligen?

Kommentarer

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test