ANCAFE!


Hello!
Sitter på biblioteket nu, väntar på att Emelies buss ska komma in strax innan 18.00
och orkade inte gå hem i mellan. Så har varit hos Malin en liten sväng, sen på gymmet! Ingen superlyckad träning idag direkt men, jag var där iallafall....

Imorgon blir det Stockholm och An Cafe! Kommer bli så bra! De var grymt bra sist iallafall och hoppas på det i år med. Fast vet inte än om jag ska trängas och hoppa långt fram / mitt i folkhavet, eller om jag ska försöka hitta en mindre våldsam plats stå lugnt (?) och sansat och bara titta på konserten. :P Och självklart vara med på deras lilla dans, haha. x)
Men som jag sa till Emelie, även om man planerar att stå bredvid kan det hända att man rycks med ändå!

Kommentarer
Namn: Ikkan

SV: jaoja! DOM MÅSTE komma till sverige igen, vill hör billie sjunga! ååh

2009-03-19 @ 07:43:23
Din blogg/Hemsida: http://ikkan.blogg.se/

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test