Veckoslutet.


Hej hej hallå!
Sitter just nu på hotellet, lånade en dator så jag kan nørda mig lite. ;) Sen vill jag inte heller læmna baren helt och hållet nær det sitter folk kvar.


Weii, detta veckoslut kommer bli tufft! Jobbade idag och inatt sover jag på hotellet. Imorgon børjar jag 15.00 och slutar god-knows-when. Sedan kommer førhoppningsvis Richard och hæmtar mig och kør hem mig på natten. 08.15 på fredag ska jag vara på busstationen i Torsby och åka till Borlænge! Bara tre byten denna gång. ;) Dær ska man skynda sig leta åt Babyshambles/Doherty scenen och stå fastklistrad till han entrar scenen!
Efter det ska jag stå kvar och njuta. Sen blir det att traska runt i borlænge till morgonen? Eftersom jag bara køpte endagsbiljett kommer jag inte in på campingen. x)
På lørdag ska jag ta førsta, bæsta och ænda bussen hem till Torsby igen. Kommer efter åtta kanske? Hem och duscha, gøra mig i ordning och sen åka till Mikaela. Leka lite - sedan faktoriet? Och på søndag ska jag upp och jobba igen. ;) Yummi!



Och imorgon åker Memmie, Chris och cø till Metaltown! :D Fan att man inte var med alltså.... :/ Men hoppas ni får kul som satan och moscha på diru åt mig!! :D Ta kort på Kaoru!!!!

Och jaa... det ær fortfarande norska æ och ø på datorn hær. :)

Kommentarer
Namn: Memmie

Jag ska to.m. HÆLSA Kaoru från dig! Haha nej men ska førsøkafota så bra som møjligt!;D Kan ringa under konserten om jag får upp mobilen?XD

2009-06-25 @ 13:01:07
Din blogg/Hemsida: http://kawokaw.blogg.se/
Namn: Memmie

De spelar på lørdag vid halv tio typ:D

2009-06-25 @ 13:53:57

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test