Skum dröm.


Hm. Hade en ganska skum dröm nu imorse, när jag somnat om efter klockan ringde. x) Det var någon typ av tillställning i Torsby, kanske midsommar, och det var folk överallt. Men han Alexander Rybak (?) var där. Stackarn stog i ett hörn med sin fiol i näven och försökte hälsa på alla. Men alla ignorerade honom och tittade knappt på honom. Haha, kanske för att han dissade värmland?
Och nån random snubbe med bandana som hade min plånbok i bakfickan och det stack ut sedlar åt alla håll. När jag tog tillbaka den följde han efter mig och tryckte ansiktet mot rutan vid Quickly och började gråta. Stackars, igen.

Kommentarer
Namn: Memmie

HAHAH tryckte ansiktet mot rutan? stackars!:(

drømde att du hade ett barn på typ tre månader och att jag var gravid:D så om jag skulle få en pojke, precis som du, så skulle jag få några av ditt barns gamla klæder:D så gick jag och chris och du runt i affærer och kollade på klæder och leksaker:D

2009-06-18 @ 17:15:57

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test