♪♫♪ down in albion...


Skriver en bättre sammanfattning på måndag. Kanske. Jag lovar inget. Troligen inte.
Men min lilla dag+natt på peace var underjävlabar! Kunde inte bli mer värt det! Underbart väder, sjukt kul stämning, underbara människor och massa röj och inte minst grym musik - överallt! Jag älskar festivallivet och fattar verkligen inte varför jag inte bokade in mer festivaler i sommar! Saknar det grymt! Och älskar det.

Men min anledning till att jag reste dit då. Pete. Aw, my g od. Soloshowen och BabyShamblesshowen var awsome. Som vi redan visste att det skulle bli. :) Helt sinnessjukt med pirr i magen för min del, hes hals och överskottsenergi som fan när de kom in på scen! Överlycklig! Vad mer kan man säga?? Finns inte ord.


love



Sedan tillbringade man natten på en busstation igen. Lite halvflashbacks från några veckor tillbaka. Dock var det här såå värt det! Och det gjorde mig inte ett dugg! Trevligt.

Kommentarer
Namn: Memmie

du stod långt fram också?:D nicwe!

2009-06-29 @ 12:23:49
Namn: Memmie

du stod långt fram också?:D nicwe!

2009-06-29 @ 12:23:50

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test