Jobbig dag.


Sjuk kvæll, natt, morgon och dag. Igår efter jobbet tog vi oss två glas vin och snackade massa strunt. Mycket dålig ide och det ska aldrig gøras om! Iallafall inte nær jag jobbar dagen efter. Men jag tænkte två glas - ingenting. Dessutom skulle jag inte jobba førræns tre så borde hunnit kvickna till.
Fett fel!

Har spytt som en gnu hela natten, morgonen och t.o.m precis innan passet børjade på jobbet. Har verkligen mått piss! Magen har haft sjuka smærtor verkligen, jag har varit helt snurrig, halvt lam, och minns knappt nær jag børjade idag. Var så jækla dålig! Imorse tog jag mig ur sængen och fram till golvet. Fick ligga dær ett tag och andas djupa andetag. x)
Førsøkte dricka vatten, men det kom upp igen. Førsøkte mig på mjølk . den ultimata bakisdrickan - men den hann knappt ner. Dessutom var jag ashungrig så børjade tugga på några chips - bad idea.
Trodde inte jag skulle klara hela dagen! Men runt sju halv åtta tiden børjade jag bli mænsklig igen. Som grædde på moset (kanske anvænder uttrycket fel?) så kommer ringer Tobbe till baren och sæger att de i restaurangen vill ha pizza till middag och undrade om jag också ville ha!
Det var en grymt bra plan! Før efter att jag tryckt i mig 1/3 pizza børjade skallen klarna och jag kunde till och med dricka vatten. x)

Men naej, usch aldrig mera rødvin. FYFAN alltså.

Kommentarer

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test