Hej världen.


Idag börjar jag inte jobba förrän 17.00. Inte lite gôtt det heller! Har till och med hunnit duschat, ätit frukost/kladdkaka, och  varit nere på Sunne en sväng! Köpte en liten inflyttningspresent till Emelie, mohahaha. xD

Var dock fruktansvärt varmt ute så drog mig hemåt och in i skuggan ganska snabbt. Hur ska man klara Aussie egentligen?
Har bestämt datum att åka! Eller iallafall ett datum jag vill åka. 13 oktober. Då hinner jag till Stockholm den 11 och se Green Day (!!♥♥) innan avfärd! Sen stannar jag där tills det bär iväg! Så fort jag är ledig ska jag snacka med pappa igen, hoppas på att hinna träffa Muck och sedan kirra bokandet! Nice som fan? Ja.

Kommentarer
Namn: Memmie

Vad har du köpt?!8D när får jag se den/det/han/hon?8D

2009-07-18 @ 12:13:53

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test