Harry Potter.


Äntligen har jag sett Harry Potter and the halfblood prince!
Fick med mig pappa på bion. Den var bra! Men fast att jag lovade mig själv innan filmen att inte jämföra med boken, så kunde jag inte låta bli. ;) Dock var den fortfarande grym!
Grät inte lika mycket som jag trodde. Var beredd på det värsta, men eftersom man redan visste vad som skulle hända och jag redan gråtit över boken ett antal gånger....


Nej. Jag vill se den igen. Nu.
Och så vill jag också vara trollkarl! Inte för att trollkarlsvärlden är så lockande "nu". I filmens tid. Men annars. Tänk att få gå på Hogwarts. Minns när man själv väntade på intagningsbrev. Trots att man var ett år för gammal.

Kommentarer
Namn: Mallan

visst var det svårt att inte jämföra? jättejobbigt att försöka uppskatta filmen för vad den är och inte boken...

2009-07-22 @ 02:01:36
Din blogg/Hemsida: http://1andonly.bloggagratis.se

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test