Örebro.


Bah, vad jag är trött och sliten idag! Kom hem runt fyra inatt. :P
Igår var vi ju i Örebro och jobbade på caset. Det var askul! Det var en kickoff till ett företag och alla var utklädda till hårdrockare! Det var hårdrockstema/körslagettema, och alla lag skulle sjunga en låt på scen. Det var grymt kul att jobba med detta, och kul att se allting! Stämningen var på topp hela kvällen från att folket kom in till att de gick hem på natten!
Självklart fick man skamliga förslag osv från folk, haha. Men det är kul - till en viss gräns. ;)

Jag hade iallafall kul, och jag tror alla andra också hade en bra kväll!
Och kan säga nu igen som jag sa efter Ladies Night - jag vill jobba med bartendning och event! Mixa det liksom. Mohaha, får frilansa kanske och jobba som bartender på event. x)

Kommentarer

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test