Tidig födelsedagspresent!


Igår när jag kom till skolan låg det ett stooort paket på min plats! :D MIhii, det var Micka och Malin som hade köpt en (lite tidig) födelsedagspresent till mig! :) Blev glad - även om jag egentligen inte ville ha det. Tycker inte att de behövt köpa någinting. Men vad göra när de är så envisa? Sen ville jag inte heller öppna det framför alla människor, så sköt på det framt till lunch.

Men till slut lyckades de få mig att öppna det, och vet ni var jag fick? :D

Twilight
New Moon
&
Breaking Dawn

På engelska! :D Eclipse har jag ju redan på engelska, annars har jag bara de svenska. Och jag gillar att samla böckerna. Och alla var i samma "serie" eller vad man ska säga, så de ser likadana ut! Perfekt i hyllan! :D Dock vill jag ju inte läsa i dem, rädd att det ska bli veck på framsidan. x)

Tack så mycket, tjejer! :D

Kommentarer
Namn: Memmie

HAHA du är alltid så extrem med böcker och repor osv:o haha jag ska ha praktik i början av tvåan, men vi ska börja söka nu fick vi tips om. Kanske torsbybladet, haha eftersom mamma vill ha mig hemma första gången:o

2009-01-30 @ 16:35:25
Namn: Micka

haha men du de är faktist till för att läsas :P och sista boken måste du ju läsa ju den är verkligen inte som man skulle kunna tänka sig.....och jag vet nu att du blir sugen på att tjuv kolla men SÖRRU DET SKA DU INTE GÖRA!!! du får gott vänta tills du läst klart de du håller på med :P

2009-01-30 @ 19:35:13

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test