Stressad.


Usch, jag känner mig så jäkla uppstressad inför praktiken. Fast att jag vet att jag inte borde oroa mig. Bara så jobbigt att inte veta var jag ska vara - när alla andra verkar veta sin plats. Och har inte boende än. Som också är svårt att fixa utan namn på praktikplats, för det är inte lätt att någon tar en seriöst om man svarar "Nej, jag vet inte än var jag ska vara på praktiken, men jag vet att det blir i gbg iallafall...!" Nej, skulle inte tro det. Aja, behöver väl inte oroa mig, men lite jobbigt är det.

Annars blir nog praktiken great! Ska leka med Jens varje dag, mohaha. Eller inte. Men han lovade att vi skulle festa tillsammans där iallafall. :) Så jag känner någon att umgås med. Weii, längtar men ändå inte. Skönt som fan med ny stad. Göteborg. Mmhm, smaka på namnet bara G ö t e b o r g. Yummi..

Kommentarer

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test