Somnade visst till en sekund eller tjugotre.


Sådär! Nu var budgeten kirrad. Skulle sparat och skickat in den också, men hotplayer vill inte läsa/ta emot från mitt program jag anväder. Måste fråga Robin hur han gör, han har samma program som jag.
Nu märkte jag nyss hur jäkla trött jag är. x) Satt och fyllde i kolumner i budgeten som råkade slumra till, för sen när jag kollade på dataskärmen hade jag suttit och tryckt ner samma tangent jättelänge. x)
Hoppas jag inte lyckades radera nånting jag inte märkte.

Nu ska jag göra varm choklad igen, tror jag. Beroendeframkallande. Men bara 36,5 kcal i en mugg. :)

Och ja, jag har fortfarande träningsvärk som för övrigt övergått till smärta! så fort jag rör armarna gör det verkligen jätteont! Och precis så jag orkar lyfta armarna över axlarna. ;) Haha, illa det här. Jag som skulle bli stor och stark.

Kommentarer
Namn: Pappa

Du vet väl att du måste låta kroppen vila och återhämta sig mellan träningarna. Det är då den bygger upp sig.



Kramar

2009-01-15 @ 23:03:23

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test