Skrivboken.


Mitt rum här i Nyköping är en enda jäkla röra nu! Man kan inte gå in där utan att verkligen se upp var man sätter fötterna. Ligger saker överallt. Men upptäckte förut man min skrivbok jag skriver arga grejer i ibland låg framme. :P Så jag kollade i den, och inatt när jag kom hem från krogen hade jag skrivit lite saker, haha. Not cool. Men det är lite kul att läsa sånt. Eller inte alltid - eftersom jag ibland skriver så jäkla arga och negativa saker, så tar energin över och det kommer tillbaka när jag fattar varför jag var arg.
Läste igenom det jag skrivit innan också. En del mindes jag inte att jag skrivit och en del saker kommer jag ihåg äckligt väl. :P Måste spara till pensionen jag inte kommer uppleva. Men någon annan kanske har nytta av dem?

Kommentarer

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test